دوره 22 (1402)
دوره 21 (1401)
دوره 20 (1400)
دوره 19 (1399)
دوره 18 (1398)
دوره 17 (1397)
دوره 16 (1396)
دوره 15 (1395)
دوره 14 (1394)
دوره 13 (1393)
دوره 12 (1392)
دوره 11 (1391)
دوره 10 (1390)
دوره 9 (1389)
نویسنده = حسین رضایی دولت آبادی
تعداد مقالات: 93
بررسی شناسه سازی داخلی در صنعت خدمات درمانی
دوره 12، شماره 15، شهریور 1392
ارائه الگوی ترکیبی عوامل مؤثر بر توسعه و پذیرش گردشگری مجازی در ایران
دوره 12، شماره 14، خرداد 1392
ارائه مدلی برای تبیین اثر تصویر ذهنی مشتری از فروشگاه های زنجیره ای شهروند بر روی وفاداری مشتریان این فروشگاه ها
دوره 12، شماره 14، خرداد 1392
بررسی نقش ظرفیت جذب دانش بر عملکرد نوآورانه سازمان ها )مطالعه موردی: شرکت های داروسازی و شرکت های بیمه حاضر در بورس اوراق بهادار تهران(
دوره 12، شماره 14، خرداد 1392
مدل سازی عوامل مؤثر بر عملکرد نوآوری بنگاه با استفاده از روش ترکیبی نگاشت علی و شبکه های بیزین در صنعت بیمه
دوره 12، شماره 14، خرداد 1392
مقایسه سه روش برآورد قیمت رایانه همراه در بازار تهران: رگرسیون لذت باورانه )هدانیک(، شبکه عصبی بازگشتی و شبکه عصبی GMDH
دوره 12، شماره 14، خرداد 1392
طراحی و تبیین الگوی عدالت محور وفاداری به نام تجاری در شعب بانک تجارت شهرستان یزد
دوره 12، شماره 14، خرداد 1392
شناسایی و رتبه بندی ابعاد مؤثر بر شخصیت نام و نشان تجاری در صنعت لوازم خانگی
دوره 12، شماره 14، خرداد 1392
بررسی تأثیر فرایندهای روان شناختی هویت برند و شخصیت برند بر وفاداری برند
دوره 11، شماره 13، اسفند 1391
بررسی رابطه میان بهره گیری از فرصت های فناوری و عوامل مؤثر بر آن با عملکرد مالی سازمان از دیدگاه مدیران شعب در بانک ها
دوره 11، شماره 13، اسفند 1391
بررسی رابطه بین مهارت های فروش و عملکرد کارکنان فروش: نقش میانجی رضایت شغلی
دوره 11، شماره 13، اسفند 1391
شناسایی مهم ترین ابعاد کیفیت خدمات الکترونیک در شرکت های کارگزاری با استفاده از روش آنتروپی شانون
دوره 11، شماره 13، اسفند 1391
هم خوانی شخصیتی برند و مشتری در یک فروشگاه زنجیره ای
دوره 11، شماره 13، اسفند 1391
بررسی تأثیر کیفیت خدمات الکترونیک بر رضایت مندی و قصد خرید مجدد مشتریان (مطالعه موردی: شرکت پرداخت الکترونیک بانک ملت)
دوره 11، شماره 13، اسفند 1391
شناسایی و تحلیل مؤلفه های مؤثر بر مدیریت موفق پارک های علم و فناوری
دوره 11، شماره 13، اسفند 1391
بررسی وضعیت ارتباطات یکپارچه بازاریابی و عوامل مؤثر و متأثر از آن (مورد پژوهی: بانک ملت)
دوره 11، شماره 13، اسفند 1391
بررسی رفتار مصرف کننده در رابطه با تصمیم خرید کالاهای سبز
دوره 11، شماره 13، اسفند 1391
اثر مؤلفه های قدرت زنجیره تأمین بر مزیت های رقابتی و رقابت پذیری سازمان (مورد مطالعه: شرکت ایران خودرو)
دوره 11، شماره 13، اسفند 1391
بررسی عوامل مؤثر بر کشورگرایی مصرف کننده
دوره 11، شماره 12، آذر 1391
بررسی اثر تعدیل کننده جنسیت بر قصد خرید اینترنتی
دوره 11، شماره 12، آذر 1391
تشخیص فرصت های کارآفرینانه در صنعت بیمارستانی (مورد مطالعه: بیمارستان دکتر شریعتی)
دوره 11، شماره 12، آذر 1391
طراحی و اعتبارسنجی یک مدل تبلیغات الکترونیک
دوره 11، شماره 12، آذر 1391
تأثیر تصویر ذهنی کشور مبدأ بر شکل گیری ارزش ویژه نام تجاری (مورد مطالعه: گوشی تلفن و رایانه همراه)
دوره 11، شماره 12، آذر 1391
شناسایی، اولویت بندی ساز و کارها و ابزارهای بازاریابی خط مشی های عمومی در ایران: رویکرد پژوهش آمیخته
دوره 11، شماره 12، آذر 1391
تبیین هم راستایی عناصر سازمانی و الگوی مسیر پیشرفت شغلی مدیران مبتنی بر نقاط مرجع راهبردی
دوره 11، شماره 12، آذر 1391