نمایه نویسندگان

ا

  • ابراهیمی، ابوالقاسم طراحی یک مدل چندوجهی برای سنجش رضایت مشتریان در صنعت بانکداری ایران [دوره 11، شماره 10، 1391]
  • ابراهیمی، ابوالقاسم بررسی تأثیر فرایندهای روان شناختی هویت برند و شخصیت برند بر وفاداری برند [دوره 11، شماره 13، 1391]
  • احقاقی، مریم تأثیر انگیزه های استفاده از خدمات پیام کوتاه (SMS) بر نگرش نسبت به تبلیغات [دوره 11، شماره 11، 1391]
  • اسدالهی، هوشنگ طراحی الگوی ارتباط بازار مداری، یادگیری مداری و نوآوری مداری و عملکرد شر کت های مواد غذایی در بورس [دوره 11، شماره 10، 1391]
  • اسفیدانی، محمدرحیم شناسایی مهم ترین ابعاد کیفیت خدمات الکترونیک در شرکت های کارگزاری با استفاده از روش آنتروپی شانون [دوره 11، شماره 13، 1391]
  • امانی، مجتبی تأثیر بازاریابی داخلی بر اثربخشی کار گروهی در آموزش عالی: مطالعه موردی- دانشگاه اصفهان [دوره 11، شماره 10، 1391]
  • امیری، فرهام ارتباط بین شایستگی های بازاریابی سازمان با موفقیت مدیریت پروژه در شرکت های عمرانی [دوره 11، شماره 11، 1391]
  • امیرشاهی، میراحمد بررسی وضعیت ارتباطات یکپارچه بازاریابی و عوامل مؤثر و متأثر از آن (مورد پژوهی: بانک ملت) [دوره 11، شماره 13، 1391]
  • اوتارخانی، علی سنجش رضایت دانشجویان از سیستم های آموزش الکترونیکی [دوره 11، شماره 11، 1391]

ب

  • بابایی، محمدعلی بررسی رابطه میان بهره گیری از فرصت های فناوری و عوامل مؤثر بر آن با عملکرد مالی سازمان از دیدگاه مدیران شعب در بانک ها [دوره 11، شماره 13، 1391]
  • براری، مجتبی تأثیر اخلاق حرفه ای فروشنده بر شکل گیری روابطی پایدار میان مشتری و سازمان (مورد مطالعه شرکت اطلس کوپکو ایران) [دوره 11، شماره 10، 1391]

پ

  • پورابراهیمی، نینا اولویت بندی معیارهای تعیین جذابیت بازارهای هدف در بانکداری تجاری با استفاده از تکنیک تجزیه و تحلیل توامان: تحقیقی پیرامون بانک ملت [دوره 11، شماره 10، 1391]
  • پورمصطفی خشکرودی، مهدی بررسی تأثیر کیفیت خدمات الکترونیک بر رضایت مندی و قصد خرید مجدد مشتریان (مطالعه موردی: شرکت پرداخت الکترونیک بانک ملت) [دوره 11، شماره 13، 1391]

ج

  • جزنی، نسرین طراحی الگوی ارتباط بازار مداری، یادگیری مداری و نوآوری مداری و عملکرد شر کت های مواد غذایی در بورس [دوره 11، شماره 10، 1391]
  • جزنی، نسرین طراحی یک مدل چندوجهی برای سنجش رضایت مشتریان در صنعت بانکداری ایران [دوره 11، شماره 10، 1391]
  • جزنی، نسرین تبیین هم راستایی عناصر سازمانی و الگوی مسیر پیشرفت شغلی مدیران مبتنی بر نقاط مرجع راهبردی [دوره 11، شماره 12، 1391]
  • جمالی کاپک، شهرام پیشایندها و پیامدهای ارزش ویژه برند سبز [دوره 11، شماره 11، 1391]
  • جمالی کاپک، شهرام هم خوانی شخصیتی برند و مشتری در یک فروشگاه زنجیره ای [دوره 11، شماره 13، 1391]
  • جوادی پورفر، مهنوش بررسی رابطه هوشمندی رقابتی و عملکرد شرکت های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران [دوره 11، شماره 10، 1391]

چ

  • چاوشی، کاظم بررسی رابطه هوشمندی رقابتی و عملکرد شرکت های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران [دوره 11، شماره 10، 1391]

ح

  • حاتمی، کیوان بررسی رابطه بین مهارت های فروش و عملکرد کارکنان فروش: نقش میانجی رضایت شغلی [دوره 11، شماره 13، 1391]
  • حاجی کریمی، عباسعلی طراحی یک مدل چندوجهی برای سنجش رضایت مشتریان در صنعت بانکداری ایران [دوره 11، شماره 10، 1391]
  • حاجی کریمی، عباسعلی تبیین هم راستایی عناصر سازمانی و الگوی مسیر پیشرفت شغلی مدیران مبتنی بر نقاط مرجع راهبردی [دوره 11، شماره 12، 1391]
  • حسینی، سید محمود طراحی الگوی ارتباط بازار مداری، یادگیری مداری و نوآوری مداری و عملکرد شر کت های مواد غذایی در بورس [دوره 11، شماره 10، 1391]
  • حسین زاده، علی بررسی رفتار مصرف کننده در رابطه با تصمیم خرید کالاهای سبز [دوره 11، شماره 13، 1391]
  • حسنقلی پور، طهمورث شناسایی مهم ترین ابعاد کیفیت خدمات الکترونیک در شرکت های کارگزاری با استفاده از روش آنتروپی شانون [دوره 11، شماره 13، 1391]
  • حسن قلی پور، طهمورث تأثیر اخلاق حرفه ای فروشنده بر شکل گیری روابطی پایدار میان مشتری و سازمان (مورد مطالعه شرکت اطلس کوپکو ایران) [دوره 11، شماره 10، 1391]
  • حقیقی، محمد تأثیر اخلاق حرفه ای فروشنده بر شکل گیری روابطی پایدار میان مشتری و سازمان (مورد مطالعه شرکت اطلس کوپکو ایران) [دوره 11، شماره 10، 1391]
  • حمیدی زاده، محمدرضا طراحی یک مدل چندوجهی برای سنجش رضایت مشتریان در صنعت بانکداری ایران [دوره 11، شماره 10، 1391]
  • حمیدی زاده، محمدرضا طراحی و اعتبارسنجی یک مدل تبلیغات الکترونیک [دوره 11، شماره 12، 1391]

خ

  • خان محمدی، محبوبه بررسی وضعیت ارتباطات یکپارچه بازاریابی و عوامل مؤثر و متأثر از آن (مورد پژوهی: بانک ملت) [دوره 11، شماره 13، 1391]
  • خائف الهی، احمدعلی تشخیص فرصت های کارآفرینانه در صنعت بیمارستانی (مورد مطالعه: بیمارستان دکتر شریعتی) [دوره 11، شماره 12، 1391]
  • خداداد حسینی، سیدحمید الگوی مفهومی دوسطحی عوامل تعیین کننده عملکرد نیروی فروش [دوره 11، شماره 10، 1391]
  • خداداد حسینی، سیدحمید شناسایی، اولویت بندی ساز و کارها و ابزارهای بازاریابی خط مشی های عمومی در ایران: رویکرد پژوهش آمیخته [دوره 11، شماره 12، 1391]
  • خلیفه، مجتبی بررسی تأثیر فرایندهای روان شناختی هویت برند و شخصیت برند بر وفاداری برند [دوره 11، شماره 13، 1391]
  • خورشیدی، غلامحسین طراحی و اعتبارسنجی یک مدل تبلیغات الکترونیک [دوره 11، شماره 12، 1391]
  • خورشیدی، غلامحسین بررسی رفتار مصرف کننده در رابطه با تصمیم خرید کالاهای سبز [دوره 11، شماره 13، 1391]

د

  • دلاوری، وحید سنجش رضایت دانشجویان از سیستم های آموزش الکترونیکی [دوره 11، شماره 11، 1391]
  • دهدشتی شاهرخ، زهره بررسی عوامل مؤثر بر کشورگرایی مصرف کننده [دوره 11، شماره 12، 1391]

ر

  • رضوانی، مهران مفهوم پردازی راهبردهای کارآفرینانه در بازاریابی بنگاه های کوچک و متوسط کارآفرین صنایع غذایی [دوره 11، شماره 11، 1391]
  • رفیعی، فرشته تشخیص فرصت های کارآفرینانه در صنعت بیمارستانی (مورد مطالعه: بیمارستان دکتر شریعتی) [دوره 11، شماره 12، 1391]
  • رنجبریان، بهرام نقش آمیخته بازاریابی در توسعه صادرات قطعه سازی خودرو [دوره 11، شماره 11، 1391]
  • روستا، احمد الگوی مفهومی دوسطحی عوامل تعیین کننده عملکرد نیروی فروش [دوره 11، شماره 10، 1391]

ز

  • زارعی، عظیم تأثیر تصویر ذهنی کشور مبدأ بر شکل گیری ارزش ویژه نام تجاری (مورد مطالعه: گوشی تلفن و رایانه همراه) [دوره 11، شماره 12، 1391]
  • زالی، محمدرضا تشخیص فرصت های کارآفرینانه در صنعت بیمارستانی (مورد مطالعه: بیمارستان دکتر شریعتی) [دوره 11، شماره 12، 1391]

س

  • ساجدی فر، علی اصغر شناسایی مهم ترین ابعاد کیفیت خدمات الکترونیک در شرکت های کارگزاری با استفاده از روش آنتروپی شانون [دوره 11، شماره 13، 1391]
  • سالار، جمشید طراحی الگوی ارتباط بازار مداری، یادگیری مداری و نوآوری مداری و عملکرد شر کت های مواد غذایی در بورس [دوره 11، شماره 10، 1391]
  • سیدصالحی، علیرضا اولویت بندی معیارهای تعیین جذابیت بازارهای هدف در بانکداری تجاری با استفاده از تکنیک تجزیه و تحلیل توامان: تحقیقی پیرامون بانک ملت [دوره 11، شماره 10، 1391]
  • سیفی، ابوالفضل بررسی عوامل مؤثر بر کشورگرایی مصرف کننده [دوره 11، شماره 12، 1391]

ش

  • شیرخدایی، میثم بررسی رابطه بین مهارت های فروش و عملکرد کارکنان فروش: نقش میانجی رضایت شغلی [دوره 11، شماره 13، 1391]
  • شفائی، نازنین بررسی رابطه میان بهره گیری از فرصت های فناوری و عوامل مؤثر بر آن با عملکرد مالی سازمان از دیدگاه مدیران شعب در بانک ها [دوره 11، شماره 13، 1391]

ص

  • صادقی، امیر نقش آمیخته بازاریابی در توسعه صادرات قطعه سازی خودرو [دوره 11، شماره 11، 1391]
  • صنایعی، علی ارتباط بین شایستگی های بازاریابی سازمان با موفقیت مدیریت پروژه در شرکت های عمرانی [دوره 11، شماره 11، 1391]
  • صنایعی، علی بررسی تأثیر کیفیت خدمات الکترونیک بر رضایت مندی و قصد خرید مجدد مشتریان (مطالعه موردی: شرکت پرداخت الکترونیک بانک ملت) [دوره 11، شماره 13، 1391]

ع

  • عالم تبریز، اکبر طراحی و اعتبارسنجی یک مدل تبلیغات الکترونیک [دوره 11، شماره 12، 1391]
  • عزیزی، شهریار الگوی مفهومی دوسطحی عوامل تعیین کننده عملکرد نیروی فروش [دوره 11، شماره 10، 1391]
  • عزیزی، شهریار هم خوانی شخصیتی برند و مشتری در یک فروشگاه زنجیره ای [دوره 11، شماره 13، 1391]
  • عظیمی، سید حمیدرضا بررسی اثر تعدیل کننده جنسیت بر قصد خرید اینترنتی [دوره 11، شماره 12، 1391]

غ

  • غلامی کرین، محمود نقش آمیخته بازاریابی در توسعه صادرات قطعه سازی خودرو [دوره 11، شماره 11، 1391]

ف

  • فرجیان، مرجان تبیین هم راستایی عناصر سازمانی و الگوی مسیر پیشرفت شغلی مدیران مبتنی بر نقاط مرجع راهبردی [دوره 11، شماره 12، 1391]
  • فرخی، مجتبی تأثیر بازاریابی داخلی بر اثربخشی کار گروهی در آموزش عالی: مطالعه موردی- دانشگاه اصفهان [دوره 11، شماره 10، 1391]
  • فیض، داود تأثیر تصویر ذهنی کشور مبدأ بر شکل گیری ارزش ویژه نام تجاری (مورد مطالعه: گوشی تلفن و رایانه همراه) [دوره 11، شماره 12، 1391]
  • فیضی، کامران اثر مؤلفه های قدرت زنجیره تأمین بر مزیت های رقابتی و رقابت پذیری سازمان (مورد مطالعه: شرکت ایران خودرو) [دوره 11، شماره 13، 1391]

ق

  • قاسمی، حسن بررسی عوامل مؤثر بر کشورگرایی مصرف کننده [دوره 11، شماره 12، 1391]
  • قاسمی، سحر اولویت بندی معیارهای تعیین جذابیت بازارهای هدف در بانکداری تجاری با استفاده از تکنیک تجزیه و تحلیل توامان: تحقیقی پیرامون بانک ملت [دوره 11، شماره 10، 1391]
  • قاضی فرد، امیرمهدی بررسی تأثیر کیفیت خدمات الکترونیک بر رضایت مندی و قصد خرید مجدد مشتریان (مطالعه موردی: شرکت پرداخت الکترونیک بانک ملت) [دوره 11، شماره 13، 1391]
  • قره چه، منیژه بررسی اثر تعدیل کننده جنسیت بر قصد خرید اینترنتی [دوره 11، شماره 12، 1391]

ک

  • کردنائیج، اسدا... تشخیص فرصت های کارآفرینانه در صنعت بیمارستانی (مورد مطالعه: بیمارستان دکتر شریعتی) [دوره 11، شماره 12، 1391]
  • کریمی، کیانوش تأثیر اخلاق حرفه ای فروشنده بر شکل گیری روابطی پایدار میان مشتری و سازمان (مورد مطالعه شرکت اطلس کوپکو ایران) [دوره 11، شماره 10، 1391]
  • کلابی، امیرمحمد مفهوم پردازی راهبردهای کارآفرینانه در بازاریابی بنگاه های کوچک و متوسط کارآفرین صنایع غذایی [دوره 11، شماره 11، 1391]

گ

  • گنجی بیدمشک، الفت ارتباط بین شایستگی های بازاریابی سازمان با موفقیت مدیریت پروژه در شرکت های عمرانی [دوره 11، شماره 11، 1391]

ل

م

  • محمدزاده، سیامک شناسایی، اولویت بندی ساز و کارها و ابزارهای بازاریابی خط مشی های عمومی در ایران: رویکرد پژوهش آمیخته [دوره 11، شماره 12، 1391]
  • محمودی، محمد تأثیرات اجتماعی، روان شناختی و ویژگی محصول بر رفتار خرید تفننی مشتریان [دوره 11، شماره 11، 1391]
  • مدهوشی، مهرداد بررسی رابطه بین مهارت های فروش و عملکرد کارکنان فروش: نقش میانجی رضایت شغلی [دوره 11، شماره 13، 1391]
  • مرادی، هادی تأثیر انگیزه های استفاده از خدمات پیام کوتاه (SMS) بر نگرش نسبت به تبلیغات [دوره 11، شماره 11، 1391]
  • مرادی، هادی تأثیر تصویر ذهنی کشور مبدأ بر شکل گیری ارزش ویژه نام تجاری (مورد مطالعه: گوشی تلفن و رایانه همراه) [دوره 11، شماره 12، 1391]
  • مقدسی، محمد بررسی اثر تعدیل کننده جنسیت بر قصد خرید اینترنتی [دوره 11، شماره 12، 1391]
  • مؤتمنی، علیرضا تأثیر انگیزه های استفاده از خدمات پیام کوتاه (SMS) بر نگرش نسبت به تبلیغات [دوره 11، شماره 11، 1391]
  • موسوی، سیدحسین پیشایندها و پیامدهای ارزش ویژه برند سبز [دوره 11، شماره 11، 1391]

ن

  • نصراصفهانی، علی تأثیر بازاریابی داخلی بر اثربخشی کار گروهی در آموزش عالی: مطالعه موردی- دانشگاه اصفهان [دوره 11، شماره 10، 1391]
  • نصیرزاده، محمدعلی بررسی تأثیر کیفیت خدمات الکترونیک بر رضایت مندی و قصد خرید مجدد مشتریان (مطالعه موردی: شرکت پرداخت الکترونیک بانک ملت) [دوره 11، شماره 13، 1391]
  • نعمتی، محمدعلی شناسایی و تحلیل مؤلفه های مؤثر بر مدیریت موفق پارک های علم و فناوری [دوره 11، شماره 13، 1391]

ه

  • هادیزاده مقدم، اکرم تبیین هم راستایی عناصر سازمانی و الگوی مسیر پیشرفت شغلی مدیران مبتنی بر نقاط مرجع راهبردی [دوره 11، شماره 12، 1391]
  • هادیزاه مقدم، اکرم پیشایندها و پیامدهای ارزش ویژه برند سبز [دوره 11، شماره 11، 1391]
  • هداوند، مجتبی اثر مؤلفه های قدرت زنجیره تأمین بر مزیت های رقابتی و رقابت پذیری سازمان (مورد مطالعه: شرکت ایران خودرو) [دوره 11، شماره 13، 1391]
  • همتی، امین تأثیر انگیزه های استفاده از خدمات پیام کوتاه (SMS) بر نگرش نسبت به تبلیغات [دوره 11، شماره 11، 1391]

ی

  • یزدانی، حمیدرضا اولویت بندی معیارهای تعیین جذابیت بازارهای هدف در بانکداری تجاری با استفاده از تکنیک تجزیه و تحلیل توامان: تحقیقی پیرامون بانک ملت [دوره 11، شماره 10، 1391]
  • یزدانی، حمیدرضا بررسی وضعیت ارتباطات یکپارچه بازاریابی و عوامل مؤثر و متأثر از آن (مورد پژوهی: بانک ملت) [دوره 11، شماره 13، 1391]
  • یزدانی، ناصر طراحی و اعتبارسنجی یک مدل تبلیغات الکترونیک [دوره 11، شماره 12، 1391]