ارزش ویژه نام تجاریتأثیر تصویر ذهنی کشور مبدأ بر شکل گیری ارزش ویژه نام تجاری (مورد مطالعه: گوشی تلفن و رایانه همراه) [دوره 11، شماره 12، 1391]
استراتژیبررسی رابطه هوشمندی رقابتی و عملکرد شرکت های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران [دوره 11، شماره 10، 1391]
اعتمادتأثیر اخلاق حرفه ای فروشنده بر شکل گیری روابطی پایدار میان مشتری و سازمان (مورد مطالعه شرکت اطلس کوپکو ایران) [دوره 11، شماره 10، 1391]
اعتمادبررسی تأثیر فرایندهای روان شناختی هویت برند و شخصیت برند بر وفاداری برند [دوره 11، شماره 13، 1391]
انتظارات مشتریطراحی یک مدل چندوجهی برای سنجش رضایت مشتریان در صنعت بانکداری ایران [دوره 11، شماره 10، 1391]
ب
بازاریابیمفهوم پردازی راهبردهای کارآفرینانه در بازاریابی بنگاه های کوچک و متوسط کارآفرین صنایع غذایی [دوره 11، شماره 11، 1391]
بازاریابینقش آمیخته بازاریابی در توسعه صادرات قطعه سازی خودرو [دوره 11، شماره 11، 1391]
بازاریابیشناسایی، اولویت بندی ساز و کارها و ابزارهای بازاریابی خط مشی های عمومی در ایران: رویکرد پژوهش آمیخته [دوره 11، شماره 12، 1391]
بازاریابی استراتژیکاولویت بندی معیارهای تعیین جذابیت بازارهای هدف در بانکداری تجاری با استفاده از تکنیک تجزیه و تحلیل توامان: تحقیقی پیرامون بانک ملت [دوره 11، شماره 10، 1391]
بازاریابی خط مشی عمومیشناسایی، اولویت بندی ساز و کارها و ابزارهای بازاریابی خط مشی های عمومی در ایران: رویکرد پژوهش آمیخته [دوره 11، شماره 12، 1391]
بازاریابی داخلیتأثیر بازاریابی داخلی بر اثربخشی کار گروهی در آموزش عالی: مطالعه موردی- دانشگاه اصفهان [دوره 11، شماره 10، 1391]
بازار مداریطراحی الگوی ارتباط بازار مداری، یادگیری مداری و نوآوری مداری و عملکرد شر کت های مواد غذایی در بورس [دوره 11، شماره 10، 1391]
بازارمداریغ عملکرد ارتباطات بازاریابیبررسی وضعیت ارتباطات یکپارچه بازاریابی و عوامل مؤثر و متأثر از آن (مورد پژوهی: بانک ملت) [دوره 11، شماره 13، 1391]
بازار هدفاولویت بندی معیارهای تعیین جذابیت بازارهای هدف در بانکداری تجاری با استفاده از تکنیک تجزیه و تحلیل توامان: تحقیقی پیرامون بانک ملت [دوره 11، شماره 10، 1391]
بانکداری الکترونیکیبررسی تأثیر کیفیت خدمات الکترونیک بر رضایت مندی و قصد خرید مجدد مشتریان (مطالعه موردی: شرکت پرداخت الکترونیک بانک ملت) [دوره 11، شماره 13، 1391]
برند مداریبررسی وضعیت ارتباطات یکپارچه بازاریابی و عوامل مؤثر و متأثر از آن (مورد پژوهی: بانک ملت) [دوره 11، شماره 13، 1391]
بورس اوراق بهادار تهرانبررسی رابطه هوشمندی رقابتی و عملکرد شرکت های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران [دوره 11، شماره 10، 1391]
پ
پارک علم و فناوریشناسایی و تحلیل مؤلفه های مؤثر بر مدیریت موفق پارک های علم و فناوری [دوره 11، شماره 13، 1391]
پذیرش نوآوریبررسی اثر تعدیل کننده جنسیت بر قصد خرید اینترنتی [دوره 11، شماره 12، 1391]
پژوهش های ترکیبیشناسایی، اولویت بندی ساز و کارها و ابزارهای بازاریابی خط مشی های عمومی در ایران: رویکرد پژوهش آمیخته [دوره 11، شماره 12، 1391]
ت
تأثیرات اجتماعیتأثیرات اجتماعی، روان شناختی و ویژگی محصول بر رفتار خرید تفننی مشتریان [دوره 11، شماره 11، 1391]
تجارت الکترونیکبررسی اثر تعدیل کننده جنسیت بر قصد خرید اینترنتی [دوره 11، شماره 12، 1391]
تحلیل رقبابررسی رابطه هوشمندی رقابتی و عملکرد شرکت های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران [دوره 11، شماره 10، 1391]
تحلیل مسیراثر مؤلفه های قدرت زنجیره تأمین بر مزیت های رقابتی و رقابت پذیری سازمان (مورد مطالعه: شرکت ایران خودرو) [دوره 11، شماره 13، 1391]
تصویر ذهنی کشور مبدأ: کشور صاحب نام تجاریتأثیر تصویر ذهنی کشور مبدأ بر شکل گیری ارزش ویژه نام تجاری (مورد مطالعه: گوشی تلفن و رایانه همراه) [دوره 11، شماره 12، 1391]
تعهدتأثیر اخلاق حرفه ای فروشنده بر شکل گیری روابطی پایدار میان مشتری و سازمان (مورد مطالعه شرکت اطلس کوپکو ایران) [دوره 11، شماره 10، 1391]
ج
جمع گراییبررسی عوامل مؤثر بر کشورگرایی مصرف کننده [دوره 11، شماره 12، 1391]
جنسیتبررسی اثر تعدیل کننده جنسیت بر قصد خرید اینترنتی [دوره 11، شماره 12، 1391]
ح
حس تعلق به برندهم خوانی شخصیتی برند و مشتری در یک فروشگاه زنجیره ای [دوره 11، شماره 13، 1391]
خ
خرید تفننیتأثیرات اجتماعی، روان شناختی و ویژگی محصول بر رفتار خرید تفننی مشتریان [دوره 11، شماره 11، 1391]
خط مشی عمومیشناسایی، اولویت بندی ساز و کارها و ابزارهای بازاریابی خط مشی های عمومی در ایران: رویکرد پژوهش آمیخته [دوره 11، شماره 12، 1391]
د
دانشگاه و صنعتشناسایی و تحلیل مؤلفه های مؤثر بر مدیریت موفق پارک های علم و فناوری [دوره 11، شماره 13، 1391]
دولتشناسایی و تحلیل مؤلفه های مؤثر بر مدیریت موفق پارک های علم و فناوری [دوره 11، شماره 13، 1391]
ر
راهبرد سازمانیتبیین هم راستایی عناصر سازمانی و الگوی مسیر پیشرفت شغلی مدیران مبتنی بر نقاط مرجع راهبردی [دوره 11، شماره 12، 1391]
راهبردهای سازمانیارتباط بین شایستگی های بازاریابی سازمان با موفقیت مدیریت پروژه در شرکت های عمرانی [دوره 11، شماره 11، 1391]
راهبردهای کارآفرینانهمفهوم پردازی راهبردهای کارآفرینانه در بازاریابی بنگاه های کوچک و متوسط کارآفرین صنایع غذایی [دوره 11، شماره 11، 1391]
راهبردهای نوآورانهمفهوم پردازی راهبردهای کارآفرینانه در بازاریابی بنگاه های کوچک و متوسط کارآفرین صنایع غذایی [دوره 11، شماره 11، 1391]
رضایت دانشجویان مجازیسنجش رضایت دانشجویان از سیستم های آموزش الکترونیکی [دوره 11، شماره 11، 1391]
رضایت شغلیبررسی رابطه بین مهارت های فروش و عملکرد کارکنان فروش: نقش میانجی رضایت شغلی [دوره 11، شماره 13، 1391]
رضایت مشتریبررسی تأثیر فرایندهای روان شناختی هویت برند و شخصیت برند بر وفاداری برند [دوره 11، شماره 13، 1391]
رضایت مشتریانطراحی یک مدل چندوجهی برای سنجش رضایت مشتریان در صنعت بانکداری ایران [دوره 11، شماره 10، 1391]
رضایتمندیبررسی تأثیر کیفیت خدمات الکترونیک بر رضایت مندی و قصد خرید مجدد مشتریان (مطالعه موردی: شرکت پرداخت الکترونیک بانک ملت) [دوره 11، شماره 13، 1391]
رفتار خرید سبز؛ کالاهای سبزبررسی رفتار مصرف کننده در رابطه با تصمیم خرید کالاهای سبز [دوره 11، شماره 13، 1391]
رقابت پذیری سازماناثر مؤلفه های قدرت زنجیره تأمین بر مزیت های رقابتی و رقابت پذیری سازمان (مورد مطالعه: شرکت ایران خودرو) [دوره 11، شماره 13، 1391]
روش شناسی بارون و کنیبررسی رابطه بین مهارت های فروش و عملکرد کارکنان فروش: نقش میانجی رضایت شغلی [دوره 11، شماره 13، 1391]
رویکرد چند سطحیالگوی مفهومی دوسطحی عوامل تعیین کننده عملکرد نیروی فروش [دوره 11، شماره 10، 1391]
س
ساختار سازمانیتبیین هم راستایی عناصر سازمانی و الگوی مسیر پیشرفت شغلی مدیران مبتنی بر نقاط مرجع راهبردی [دوره 11، شماره 12، 1391]
سازمان فروشالگوی مفهومی دوسطحی عوامل تعیین کننده عملکرد نیروی فروش [دوره 11، شماره 10، 1391]
ش
شایستگی های بازاریابی سازمانارتباط بین شایستگی های بازاریابی سازمان با موفقیت مدیریت پروژه در شرکت های عمرانی [دوره 11، شماره 11، 1391]
شخصیت برندبررسی تأثیر فرایندهای روان شناختی هویت برند و شخصیت برند بر وفاداری برند [دوره 11، شماره 13، 1391]
شخصیت برندهم خوانی شخصیتی برند و مشتری در یک فروشگاه زنجیره ای [دوره 11، شماره 13، 1391]
شرکت ایران خودرواثر مؤلفه های قدرت زنجیره تأمین بر مزیت های رقابتی و رقابت پذیری سازمان (مورد مطالعه: شرکت ایران خودرو) [دوره 11، شماره 13، 1391]
شرکت کارگزاریشناسایی مهم ترین ابعاد کیفیت خدمات الکترونیک در شرکت های کارگزاری با استفاده از روش آنتروپی شانون [دوره 11، شماره 13، 1391]
ص
صادراتنقش آمیخته بازاریابی در توسعه صادرات قطعه سازی خودرو [دوره 11، شماره 11، 1391]
صنعت بانکداریطراحی یک مدل چندوجهی برای سنجش رضایت مشتریان در صنعت بانکداری ایران [دوره 11، شماره 10، 1391]
صنعت بیمارستانیتشخیص فرصت های کارآفرینانه در صنعت بیمارستانی (مورد مطالعه: بیمارستان دکتر شریعتی) [دوره 11، شماره 12، 1391]
صنعت قطعه سازی خودرونقش آمیخته بازاریابی در توسعه صادرات قطعه سازی خودرو [دوره 11، شماره 11، 1391]
ع
عملکردالگوی مفهومی دوسطحی عوامل تعیین کننده عملکرد نیروی فروش [دوره 11، شماره 10، 1391]
عملکرد برندبررسی وضعیت ارتباطات یکپارچه بازاریابی و عوامل مؤثر و متأثر از آن (مورد پژوهی: بانک ملت) [دوره 11، شماره 13، 1391]
عملکرد کارکنان فروشبررسی رابطه بین مهارت های فروش و عملکرد کارکنان فروش: نقش میانجی رضایت شغلی [دوره 11، شماره 13، 1391]
عملکرد مالیبررسی رابطه هوشمندی رقابتی و عملکرد شرکت های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران [دوره 11، شماره 10، 1391]
عملکرد مالیبررسی رابطه میان بهره گیری از فرصت های فناوری و عوامل مؤثر بر آن با عملکرد مالی سازمان از دیدگاه مدیران شعب در بانک ها [دوره 11، شماره 13، 1391]
عملکرد مداریطراحی الگوی ارتباط بازار مداری، یادگیری مداری و نوآوری مداری و عملکرد شر کت های مواد غذایی در بورس [دوره 11، شماره 10، 1391]
ف
فرایند اثربخشی (هدایت)طراحی و اعتبارسنجی یک مدل تبلیغات الکترونیک [دوره 11، شماره 12، 1391]
فرصت های فناوریبررسی رابطه میان بهره گیری از فرصت های فناوری و عوامل مؤثر بر آن با عملکرد مالی سازمان از دیدگاه مدیران شعب در بانک ها [دوره 11، شماره 13، 1391]
فرهنگ سازمانیتبیین هم راستایی عناصر سازمانی و الگوی مسیر پیشرفت شغلی مدیران مبتنی بر نقاط مرجع راهبردی [دوره 11، شماره 12، 1391]
ق
قدرت زنجیره تأمیناثر مؤلفه های قدرت زنجیره تأمین بر مزیت های رقابتی و رقابت پذیری سازمان (مورد مطالعه: شرکت ایران خودرو) [دوره 11، شماره 13، 1391]
قصد خرید اینترنتیبررسی اثر تعدیل کننده جنسیت بر قصد خرید اینترنتی [دوره 11، شماره 12، 1391]
قصد خرید برندپیشایندها و پیامدهای ارزش ویژه برند سبز [دوره 11، شماره 11، 1391]
قصد خرید مجددبررسی تأثیر کیفیت خدمات الکترونیک بر رضایت مندی و قصد خرید مجدد مشتریان (مطالعه موردی: شرکت پرداخت الکترونیک بانک ملت) [دوره 11، شماره 13، 1391]
قیمتتأثیر بازاریابی داخلی بر اثربخشی کار گروهی در آموزش عالی: مطالعه موردی- دانشگاه اصفهان [دوره 11، شماره 10، 1391]
ک
کارآفرینی؛ فرصت کارآفرینانهتشخیص فرصت های کارآفرینانه در صنعت بیمارستانی (مورد مطالعه: بیمارستان دکتر شریعتی) [دوره 11، شماره 12، 1391]
کسب و کارهای کوچک و متوسطمفهوم پردازی راهبردهای کارآفرینانه در بازاریابی بنگاه های کوچک و متوسط کارآفرین صنایع غذایی [دوره 11، شماره 11، 1391]
کشور تولید کنندهتأثیر تصویر ذهنی کشور مبدأ بر شکل گیری ارزش ویژه نام تجاری (مورد مطالعه: گوشی تلفن و رایانه همراه) [دوره 11، شماره 12، 1391]
کشورگرایی مصرف کنندهبررسی عوامل مؤثر بر کشورگرایی مصرف کننده [دوره 11، شماره 12، 1391]
کیفیت خدماتطراحی یک مدل چندوجهی برای سنجش رضایت مشتریان در صنعت بانکداری ایران [دوره 11، شماره 10، 1391]
کیفیت خدمات الکترونیکشناسایی مهم ترین ابعاد کیفیت خدمات الکترونیک در شرکت های کارگزاری با استفاده از روش آنتروپی شانون [دوره 11، شماره 13، 1391]
کیفیت خدمات الکترونیکبررسی تأثیر کیفیت خدمات الکترونیک بر رضایت مندی و قصد خرید مجدد مشتریان (مطالعه موردی: شرکت پرداخت الکترونیک بانک ملت) [دوره 11، شماره 13، 1391]
گ
گرایش به خرید تفننیتأثیرات اجتماعی، روان شناختی و ویژگی محصول بر رفتار خرید تفننی مشتریان [دوره 11، شماره 11، 1391]
م
محافظه کاریبررسی عوامل مؤثر بر کشورگرایی مصرف کننده [دوره 11، شماره 12، 1391]
محرک های ارتباطیطراحی و اعتبارسنجی یک مدل تبلیغات الکترونیک [دوره 11، شماره 12، 1391]
مدل سازی معادلات ساختاریتأثیر تصویر ذهنی کشور مبدأ بر شکل گیری ارزش ویژه نام تجاری (مورد مطالعه: گوشی تلفن و رایانه همراه) [دوره 11، شماره 12، 1391]
مزیت های رقابتیاثر مؤلفه های قدرت زنجیره تأمین بر مزیت های رقابتی و رقابت پذیری سازمان (مورد مطالعه: شرکت ایران خودرو) [دوره 11، شماره 13، 1391]
مسیر پیشرفت شغلیتبیین هم راستایی عناصر سازمانی و الگوی مسیر پیشرفت شغلی مدیران مبتنی بر نقاط مرجع راهبردی [دوره 11، شماره 12، 1391]
مشتریانتأثیرات اجتماعی، روان شناختی و ویژگی محصول بر رفتار خرید تفننی مشتریان [دوره 11، شماره 11، 1391]
معیارهای جذابیت بازاراولویت بندی معیارهای تعیین جذابیت بازارهای هدف در بانکداری تجاری با استفاده از تکنیک تجزیه و تحلیل توامان: تحقیقی پیرامون بانک ملت [دوره 11، شماره 10، 1391]
منابع و شایستگی های سازمانیارتباط بین شایستگی های بازاریابی سازمان با موفقیت مدیریت پروژه در شرکت های عمرانی [دوره 11، شماره 11، 1391]
مهارت های فروشبررسی رابطه بین مهارت های فروش و عملکرد کارکنان فروش: نقش میانجی رضایت شغلی [دوره 11، شماره 13، 1391]
میهن دوستیبررسی عوامل مؤثر بر کشورگرایی مصرف کننده [دوره 11، شماره 12، 1391]
مؤسسات کوچک و متوسط دانش بنیانشناسایی و تحلیل مؤلفه های مؤثر بر مدیریت موفق پارک های علم و فناوری [دوره 11، شماره 13، 1391]
ن
نیروی فروشتأثیر اخلاق حرفه ای فروشنده بر شکل گیری روابطی پایدار میان مشتری و سازمان (مورد مطالعه شرکت اطلس کوپکو ایران) [دوره 11، شماره 10، 1391]
نقاط مرجع راهبردیتبیین هم راستایی عناصر سازمانی و الگوی مسیر پیشرفت شغلی مدیران مبتنی بر نقاط مرجع راهبردی [دوره 11، شماره 12، 1391]
نوآوری مداریطراحی الگوی ارتباط بازار مداری، یادگیری مداری و نوآوری مداری و عملکرد شر کت های مواد غذایی در بورس [دوره 11، شماره 10، 1391]
و
واکنش رفتاری مصرف کنندهطراحی و اعتبارسنجی یک مدل تبلیغات الکترونیک [دوره 11، شماره 12، 1391]
وفاداریتأثیر اخلاق حرفه ای فروشنده بر شکل گیری روابطی پایدار میان مشتری و سازمان (مورد مطالعه شرکت اطلس کوپکو ایران) [دوره 11، شماره 10، 1391]
وفاداری به برندبررسی تأثیر فرایندهای روان شناختی هویت برند و شخصیت برند بر وفاداری برند [دوره 11، شماره 13، 1391]
وفاداری به برندهم خوانی شخصیتی برند و مشتری در یک فروشگاه زنجیره ای [دوره 11، شماره 13، 1391]
وفاداری مشتریطراحی یک مدل چندوجهی برای سنجش رضایت مشتریان در صنعت بانکداری ایران [دوره 11، شماره 10، 1391]
ه
هزینه جابه جاییطراحی یک مدل چندوجهی برای سنجش رضایت مشتریان در صنعت بانکداری ایران [دوره 11، شماره 10، 1391]
همخوانی شخصیت برند و مشتریهم خوانی شخصیتی برند و مشتری در یک فروشگاه زنجیره ای [دوره 11، شماره 13، 1391]
هویت برندبررسی تأثیر فرایندهای روان شناختی هویت برند و شخصیت برند بر وفاداری برند [دوره 11، شماره 13، 1391]
هوشمندی رقابتیبررسی رابطه هوشمندی رقابتی و عملکرد شرکت های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران [دوره 11، شماره 10، 1391]
ی
یادگیری مداریطراحی الگوی ارتباط بازار مداری، یادگیری مداری و نوآوری مداری و عملکرد شر کت های مواد غذایی در بورس [دوره 11، شماره 10، 1391]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد